Maria | May 13, 2021

Majitelia modelu Chevy Camaro V8 si toto musia prečítať

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Mali by ste si ho kúpiť alebo zaobstarať na lízing? Budúcnosť Chevroletu Camaro zostáva neznáma. V súčasnosti sa Chevy snaží prekvapiť atraktívnou lízingovou ponukou, aby odstránila čo najviac modelov Camaro z rúk predajcov. Pri tých, ktorí uvažovali o kúpe alebo financovaní, by táto nová informácia získaná spoločnosťou CarsDirect mohla zmeniť názor. Lízing nového modelu Camaro LT1 V8 môže byť v…

Mali by ste si ho kúpiť alebo zaobstarať na lízing?

Budúcnosť Chevroletu Camaro zostáva neznáma. V súčasnosti sa Chevy snaží prekvapiť atraktívnou lízingovou ponukou, aby odstránila čo najviac modelov Camaro z rúk predajcov. Pri tých, ktorí uvažovali o kúpe alebo financovaní, by táto nová informácia získaná spoločnosťou CarsDirect mohla zmeniť názor. Lízing nového modelu Camaro LT1 V8 môže byť v skutočnosti lacnejší ako lízing menej výkonného preplňovaného motora 1LT, hoci rozdiel v cene je 7 100 eur.

Na mesiac december ponúka Camaro LT1 2021 ponuku lízingu vo výške 236 eur mesačne na 39 mesiacov, len s prvotnou splátkou pri podpise zmluvy vo výške 236 eur pri základnej cene 30 150 eur. Povolených je celkovo 16 000 kilometrov ročne. Pri započítaní zálohy to skutočne predstavuje 236 eur mesačne.

https://carbuzz.com/news/chevy-camaro-v8-customers-need-to-read-this

To je v skutočnosti lacnejšie ako ponuka lízingu pre 1LT vo výške 815 eur vopred a 249 eur mesačne po dobu 39 mesiacov. To je skutočná cena na úrovni 267 eur mesačne. Aj keď sú tieto verzie ľahko zameniteľné, sú pritom úplne odlišné. LT1 je poháňaná 6,2-litrovým motor V8 s výkonom 455 koní a krútiacim momentom 620 Nm. 1LT má základný 2,0-litrový turbo-štvorvalec s výkonom 275 koní a 400 Nm. V8 Camaro prichádza tiež s brzdami Brembo a 20-palcovými kolesami.

Dobre, tak prečo stojí prenájom LT1 menej? Pretože aj keď obidva lízingy obsahujú zľavu 1 250 eur, ak prechádzate z iného lízingu, úroková sadzba modelu V8 je o 0,67% nižšia ako 3,72% úroková sadzba pri turbe. Zvyšková hodnota modelu V8 je tiež vyššia, 64% oproti 57%.

https://carbuzz.com/news/chevy-camaro-v8-customers-need-to-read-this

Aktuálny model šiestej generácie existuje od roku 2016 a dočkal sa aktualizácií pre rok 2019. Nemal by sa robiť radšej kompletne nový dizajn, ako napríklad pri jeho medzikontinentálnom rivalovi Ford Mustang? V perfektnom svete je odpoveďou „áno“, len dokonalý svet neexistuje. Nedávno sme sa tiež dozvedeli, že Camaro 2021 sa nebude predávať v Kalifornii a vo Washingtone kvôli problémom s medenými brzdami.

Predaj Camara sa v poslednej dobe prepadol a v kombinácii so záväzkom spoločnosti GM k elektrifikácii by budúcnosť tohto „muscle caru“ mohla byť problematická. Dúfame len v to najlepšie.

https://carbuzz.com/news/chevy-camaro-v8-customers-need-to-read-this

       Zdroj: carbuzz.com

advertisement